دریافت نشان رضایت مندی مشتری توسط کورس سرویس

rezayat-mandi

شرکت آیدیا نیک آفرین قشم صاحب امتیاز برند کورس سرویس در ششمین “اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری” موفق به دریافت نشان اجلاس شد.

ششمین اجلاس سراسری رضایت‌مندی مشتری به منظور ایجاد بستری مناسب جهت شناختن شاخص‌های نوین مشتری‌مداری و تأثیرات آن در افزایش فروش و نیز امکان تعامل مستقیم بین مدیران ارشد مجموعه‌های موفق برای بهره‌مندی از منافع مشترک اقتصادی و اعتباری با رویکرد تجلیل از واحدهای مشتری‌مدار و پاسخگو با حضور مدیران صنعت و تجارت کشور در مرکز همایش های کتابخانه ملی برگزار شد.
در این اجلاس ملی که در تاریخ 29 آذرماه 95 و با حمایت علمی و معنوی انجمن علمی استاندارد ایران، انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان و فراکسیون حمایت از حقوق مصرف کنندگان مجلس شورای اسلامی و با حضور دکتر حمید کلانتری معاون تعاون وزیر تعاون ,کار و رفاه اجتماعی، دکتر ناصر صادقی فرد رئیس انجمن استاندارد ایران و رئیس هیئت مدیره و عضو هیئت موسس این انجمن برگزار شد، منتخبان از میان سازمان ها و شرکت های تولیدی و خدماتی فعال دولتی و خصوصی در عرصه اقتصاد کشور، پس از ارزیابی شاخص های مشتری مداری توسط کمیته تخصصی همایش لوح‌های رضایت‌مندی مشتری را دریافت کردند.
گفتنی است که در این اجلاس نحوه رسیدگی به نیازهای مشتریان توسط تیم تحقیق و داوری مورد ارزیابی قرارگرفت و پس از بررسی خدمات ارائه شده و به دلیل نهادینه شدن اصل مشتری محوری و رعایت آن در تمام سطوح، این تندیس به کورس سرویس ارائه دهنده گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات خانگی COURS اهداء گردید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *