سوالات رایج
ممکن است سوال شما را قبلا از ما پرسیده باشند
چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم؟
شما می توانید از طریق ارتباط تلفنی یا از طریق پیام رسان های واتساپ ، تلگرام و ایتا با بخش خدمات پس از فروش کورس سرویس ارتباط برقرار نموده و سفارش خود را پی گیری نمایید
چطور می توانم شکایت و انتقاد خود را ثبت و پیگیری کنم ؟
با مراجعه به بخش ثبت شکایات و انتقادات می توانید نقطه نظرات خود را در این خصوص ثبت و پی گیری نمایید
مدت زمان گارانتی لوازم خانگی برقی چقدر است؟
مدت زمان گارانتی محصولات خانگی برقی کورس 18 ماه از تاریخ خرید می باشد
آیا موردی هست که سبب ابطال گارانتی ( ضمانت نامه شود )؟
بله. عدم درج تاریخ خرید و مهر فروشگاه ، دستکاری یا مخدوش کردن کارت گارانتی (ضمانت نامه) سبب ابطال کارت گارانتی می شود
میتوانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
خیر، ثبت سفارش بصورت تلفنی امکان پذیر نیست و درصورت مفقودی و یا عدم ارسال به هیچ عنوان قابل پیگیری نیست
درباره ما بیشتر بدانید